Re: Sériové řazení akvarijních kompresorků

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Březen 11 08:45:28 CET 2022

Já bych tady trochu upozornil na dva články, které zveřejnil Honza a
jsou o úplně jiném kompresoru. Ale fotky jsou tam dobré.
https://www.honzikovyvlacky.cz/2014/09/06/odlevani-ve-vakuu/
https://www.honzikovyvlacky.cz/2012/07/31/upresnujici-technicke-informace-a-mini-airbrush-kit-tg216/