Re: Sériové řazení akvarijních kompresorků

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Březen 9 07:22:26 CET 2022

Co se tyka kaminku je to take spotrebak...ty co bublaji krasne a nemaji
velky odpor se pomerne rychle rozpadnou...pak jsou ty co bublaji hur,
ale vydrzi dele, ktere se zanasi zevnitr (zrejme degraduji zevnitr a
jemna kase co se utvori uvnitr zanese veskere pory).

Znovu pisu, ze je treba zkontrolovat vlastni kompresor...neznam zadnej
typ (krome pistovych, ktere na to z principu netrpi), kteremu by
vydrzela vecne membrana. A ano chova se to presne tak...ono to vzduchu
dava na prazdno dost a i nejaky tlak, ale pri vetsim zatizeni to proste
utika. Ta membrana je gumovej mech a casem se v nem udelat prasklinka
(dost blbe se hleda), ktera bez tlaku neutikam, ale pri zvysenem tlaku
ufoukne.

20kPa je jestli se nepletu 2m vodniho sloupce...to je docela dost...mam
obavu, ze zvyseni tlaku nedosahnete razenim seriove, protoze proste ten
mech membrany na to neni staveny...bude vam stejne pruzit a nebude nic
tlacit.

RV