Re: Sériové řazení akvarijních kompresorků

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Březen 10 20:23:14 CET 2022

Já nevím po kolikáté mám opakovat, že vstup přivedu do celé krabičky,
takže *vzroste tlak na vnější straně membrány*. Tzn při vstupním tlaku
10 kPa bude fungovat jako kdyby byl pod kyblíkem, který je potopený metr
pod vodou.

Jo a jako ten druhý jsem vybral piezo, takže dotyčná membrána je mosazná:-)
(zrovna jsem ho rozebral, je tam v podstatě obyčejnej piezorepráček
napájenej přes nějaký trafo z 50 Hz)

PH