Re: Sériové řazení akvarijních kompresorků

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Březen 10 20:05:27 CET 2022

Tak to jsem teda fakt zvedavej, ale ja tomu neverim ani za mak. Videl
jste jak ty kompresory vypadaji?

Ta membrana je velmi mekka a cele je to naladene na frekvenci kterou to
kmita. Ta membrana nema zadne pevne spojeni s tim co je zdrojem energie
- je tam jen magneticka vazba.

Zvyseni plniciho tlaku zpusobi uplne to same jako kdyz ucpete u jednoho
kompresoru vystup...membrana se nafoukne a velikost kmitu se bude blizit
nule. Takze dle meho to bude foukat stejne ne-li hur (kvuli ztratam) nez
jeden samotnej kompresorek.

Pokud je treba vetsi tlak (pri stale malem kompresorku) pouzivaji se
krabice s vice mechy a radi se paralelne - to sice nezvysi tlak, ale
zabrani to tomu nafouknuti membrany a snizeni prutoku pri protitlaku.

Takhle vypadaji membrany co jsem pouzival nez jsem zrusil veskere akvaria:

https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/tetra-nahradni-dily/sera-air-nahradni-membrana-pro-275-r-plus-a-550-r-plus

v tom nejvetsim jsou dve tyhle membrany a kompresor ma 4 vystupy.

RV