Re: Programování arduino mini pro

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Březen 10 13:25:53 CET 2022

Ten obrázek mi chce lézt do soukromí, tak si ho moc nemohu zobrazit (já
jsem introvert).
Sériovj port je jednovláknovej. Pokud si ho otevře terminál, tak si ho
neotevře programovadlo.
Používej pro začátek sériovej monitor přímo z arduino ide, ten se umí
odpojit po dobu programování.

Jinak rychlost použitá při programování nemá nic společného s příkazem
Serial.begin.