Re: Programování arduino mini pro

Cizek Milan Cizek.Milan na seznam.cz
Čtvrtek Březen 10 13:04:05 CET 2022

Už se mi to nějak daří programovat přes stisk RESET tlačítka.
Opravdu to také chtělo nastavit to správné napětí i ve studiu. Nicméně mám
teď jiný problém a otázku...

Jak prosím souvisí Serial.begin(115200); s rychlostí programování? Děje se
mi to, že jakmile tuto rychlost v programu přepíšu třeba na 9600, 19200 aj.,
už nenaprogramuji. Přijde mi to podivné.

Osobně mi ta rychlost 115200 vůbec nevadí, ale z nějakého důvodu dostávám do
terminálu paznaky. Jak jsem byl poprvé úspěšný a nějak náhodně to flešnul,
tak mi to vypisovalo normálně. :-)

https://snipboard.io/dRNqB5.jpg

Proto jsem chtěl zkusit tu rychlost modifikovat, ale překvapivě to pak
prostě vůbec nenahraju. :o)

Milan

---------- Původní e-mail ----------