Resistor z medi na DPS

Čtvrtek Březen 10 11:42:51 CET 2022

Jen takovy napad, ze kdyz zjistim, ze se nejaky clanek nabije driv nez
ostatni, tak mu treba nejakou Ah i mimo nabijeni uberu a priste uz to
neudela. Predpokladam, ze nabijeni ze solaru je obcasne a je potreba
dobu co nejvice vyuzit, prebity clanek by kazil proud ostatnim a
balancovat víc A mi přijde problematické.
Nevím taky, jak vypadá přesně charakteristika při nabíjení a jak moc se
dá určit zbývající kapacita ke konci nabíjení.
Asi uvidim podle praxe, treba resim neexistujici problem, mel jsem
baterku z LiFePO4 na elektrokole (10Ah, 12 článků) a prakticky jsem to
nebalancoval, párkrát jsem to zkoušel ale nerozcházelo se to skoro
vůbec. Ale monitorovat články chci důkladně.