Resistor z medi na DPS

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Březen 10 11:32:54 CET 2022

Tohle občas používám, ale podstatně nižší hodnoty R. Typicky na snímání
proudu pod tranzistorem v měniči s proudovým režimem. Prostě kdekoli,
kde mi nevadí, že přesnost a stabilita je nic moc. A to bude i případ
balanceru.

Otázka: K čemu je "Balancovani by predpokladam probihalo nejak
inteligentne i v klidu"?
Je snad nějaký jiný důvod než aby se do zbývajících článků dalo dál
nabíjet, když je nějakej nabitej dřív?

PH