Re: Sériové řazení akvarijních kompresorků

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Březen 10 01:43:10 CET 2022

Zkusím to vyfotit, až se k tomu dostanu ve správnou denní dobu, kdy je
to rozumně nasvícený:-)
Tady nedávná fotka po změně osvětlení, bohužel ale bez spodní části:
https://dejvice.cz/edison/tmp/rostliny-vs-k.jpg
(je vidět, že "teplé" světlo se fakt nelíbí)

Podstata je jednoduchá: Místo přesazování se jen vymění voda.

Difenbachie je ve 4L sklenici od okurek, s vodou s Cereritem, namíchaným
na vodivost asi 1 mS/cm. Pod kořenama je vzduchovací kamínek, aby
nezahnívaly. Pak je tam zarostlá ještě 1 hadička, tou to tak 1 za měsíc
vyčerpám a naleju novou vodu. Sklenice je momentálně omotaná černým
igelitem, protože v ní začaly růst řasy. A kytka jako taková je chycená
ke stojánku, jehož základem je stará tyč od koštěte.

Vpravo je trochu vidět euphorbia, ta je v litrový zavařovačce a drží jen
v oku z izolovaného drátu 2,5 mm2, který je chycený k hrdlu lahve. Tam
nečerpám, prostě vezmu, vyleju a naleju. Pořád roste, skoro pořád kvete,
má tolik listů, co nikdy žádná euphorbia L neměla:-) Kořenů má kupodivu
malinko.

Ještě trochu je vidět jedna tmavší a jedna světlejší větvička od
rostliny, jejíž jméno neznám. Ta jen jednou za rok najednou vyrobí jeden
novej výhonek a ten kočka zničí (na fotce ještě zničenej není). Takže
pro tu hydroponie nepředstavuje výhodu.

PH