mech: absolutni zajisteni povoleni zavitu M3 / kombinace al/nerez/mosaz ?

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Středa Březen 9 12:04:25 CET 2022

Ak to nema byt len na extremne obcasne nitovanie, tak odporucam nitovacie
kieste s ukazatelom sily/momentu, alebo ciachovanou vzdialenostou ( o kolko
sa nit pri zanitovani skratil )
Na M3, M4 to problem nie je, nitovat M6, M8 to chce chce o dost viacej sily

Pripadne zvazte nieco ako nastavec na AKU vrtacku s nastavitelnym momentom
( pozor, je vyzadovany vyssi moment, nie vsetky aku vrtacky su pouzitelne,
len tie vykonnejsie  )
Jeden z lacnych, ale pouzitelnych  prikladov:
https://www.madmat.sk/fortum-nadstavec-na-nitovacie-matice-do-vrtacky-m3-m8-4770654-p40680

Dodo

st 9. 3. 2022 o 11:05 Vladimír <newlad na centrum.cz> napísal(a):