mech: absolutni zajisteni povoleni zavitu M3 / kombinace al/nerez/mosaz ?

Vladimír newlad na centrum.cz
Středa Březen 9 11:03:06 CET 2022

Nevím proč jsem si myslel, že jsou (ty kleště) bůhvíjak drahé, teď jsem
je našel za cca šest stovek, tak je koupím a nemusím řešit mizerné
náhrady. Nakonec když je budu mít, využiji ty matice častěji :-)
https://www.vercajk-pardubice.cz/Nytovaci-kleste-pro-nyt-matice-200mm-d30344.htm

VN