mech: absolutni zajisteni povoleni zavitu M3 / kombinace al/nerez/mosaz ?

Vladimír newlad na centrum.cz
Úterý Březen 8 11:58:40 CET 2022

Jasně, taky bych je koupil, ale minulý rok jsem to potřeboval jednou na
osm závitů. Myslel jsem jestli nemáte náhradní řešení, třeba nějaký trn
do normálních nýtovaček, ty mám...
VN