mech: absolutni zajisteni povoleni zavitu M3 / kombinace al/nerez/mosaz ?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Březen 8 11:18:12 CET 2022

No ja svoje nemam, protoze to zas tak casto nepotrebuju (mozna 1x do
roka) a tak si je kdyztak pujcim, ale je to spis jen lenost...urcite
nestoji majlant bude to par stovek a bude to mit kdekdo na krame...je to
fakt skvela vec.

Pokud bych s tim delal casteji tak si je urcite koupim.

RV