[OT] Nechcete LED zarovku? Jen za 2190 CZK...

Miloš Šula sula na rps.cz
Pondělí Březen 7 15:09:05 CET 2022

SceneSwitch nemá spektrální diagram , ale předpokládám že tam je pořád
ta modrá složka jen o něco slabší u té teplejší varianty. Ta vitaelight
tam tu modrou složku postrádá úplně, což je dobré na spaní ( k
nekvalitnímu spánku stačí i malá dávka modrého spektra ). Ale za ty
prachy tam pak bude i ten placebo efekt navíc....

Na to by mohl udělat reklamu Khaby " proč kupovat žárovku na spaní za
2190,- když stačí zhasnout ...."

Miloš