[OT] Nechcete LED zarovku? Jen za 2190 CZK...

Pondělí Březen 7 14:49:58 CET 2022

Přátelé,

tohle na mě vyskočilo na LinkedIn. Žárovka má tři režimy, oranžová, teplá
bílá (2800), studená bílá (4000). Přepíná se jednoduše vypínačem, výchozí
je oranžová. Jenom by mě zajímalo, co je na ní tak světoborného, že za ni
chtěj 2190 CZK a kdo to za ty peníze koupí; ale můžete si ji i pronajmout
za 45 měsíčně...

https://www.vitaelight.com/

Něco podobného umí i žárovka Philips SceneSwitch, ale stojí jen 150 Kč,
náhodou jsem jednu koupil v Globusu ve výprodeji a doma zjistil, že to má
tu přepínací funkci mezi 3 režimy:

https://www.mall.cz/usporne-led-zarovky-e27/philips-philips-led-scene-switch-60w-a60-e27-ww-fr-nd-1bc-4-100006679854

Pavel Kadečka.