Re: LCD display - problém s body na konci řádků

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Březen 7 08:06:11 CET 2022

Díky, přes EDID mě na to nenapadlo jít.
Protože se ten displej hlásí se správnou velikostí, tak jsem to ani
nezkoušel. Když byl někdy na jiných monitorech problém s obsahem EEPROM,
tak zobrazení nikdy nenajelo.
Program get-edid na Linuxu hlásí "Your EDID is probably invalid."
Ale tomuhle programu moc nevěřím, připadá mi, že chyby hlásí snad
vždycky na všem.

PL