Re: LCD display - problém s body na konci řádků

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Pondělí Březen 7 07:51:42 CET 2022

Zdravím,

nemôže byť zlý obsah EEPROM s EDID informáciami?
Skúste vyčítať obsah pamäte a poslať výrobcovi, či je OK.

p.j.

po 7. 3. 2022 o 7:00 Petr Labaj <labaj na volny.cz> napísal(a):