Re: Doporučte pastu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Březen 5 23:03:31 CET 2022

Pokud z Aliexpressu, tak pastu značky Mechanic.
Samozřejmě olovnatou.
Pokud u nás (za několikanásobek), tak třeba Koki ze SOSelectronic.
https://www.soselectronic.cz/products/koki/ss4-m951dk10-40-10ml-40g-60553

Nebo kamarád, který pastu má a trochu na Váš pokus obětuje.
Spotřeba pasty při osazování je velice malá, tak mu ji moc na nějaký ten
pokus nespotřebujete.

PL