Re: OT Divné hovory

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Březen 2 15:56:26 CET 2022

V opledne mi volala ještě další, z čísla 491645396734. Třeba budou ještě
další.

Díky za inspiraci. Zkusím večer s podnájemníkem, který umí poněkud lépe
anglicky, nacvičit hovor na téma hodně soukromých počítačů s více
různými OS:-)

Nějaké náměty na další OSy soukromého počítače kromě windows a linuxu?

PH