Re: OT Divné hovory

Josef Zeman jozem na volny.cz
Středa Březen 2 14:31:22 CET 2022

Dobrý den

Už bylo oficiálně oznámeno, že je to podvod. Já měl hovor z 33602315778 z Francie. Podpora MS. Můj počítač má prý závažný problém. Tak jsem chtěl specifikovat který, že jich administruji víc. Hezky jsme si pokecali. Už ze mne byli asi nešťastní - střídali se dva a nic kloudného nezjistili. Pak se zeptal, jestli mám soukromý počítač. Tak jsem popravdě řekl, že ano, ale běží na Linuxu. Seknul s tím, že si možná rozbil telefon.

Zeman