Re: OT Divné hovory

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Březen 2 09:41:37 CET 2022

Mě volali  z +49 1033408699, jo a taky z Francouzské  +33 602339679… na
služební telefon, ten první perfektně česky a že je z Microsoftu a že musím
zabezpečit PC proti útokům z ruska. No tak jsme zabezpečovali asi 5 minut,
pak to vzdal. Sice jsem mu chtěl ještě nadiktovat číslo kreditky, ale už
před tím asi pochopil, že si z něj dělám celou dobu srandu...