Re: OT Divné hovory

Někdo takový asi volal mojí mámě, ale vzhledem k tomu, že umí jen česky a
možná nějaké zbytky ruštiny (kterou teda mluvila naposledy ve škole), tak
si s ní moc nepokecali.

A kdo je zocelený českými agenty s teplou vodou, toho nějaký hovor z cizího
čísla nerozhází. "O vaše nabídky nemám zájem, nechci s vámi mluvit a už mi
nevolejte."

P.K.