dotaz na eshop

Úterý Březen 1 14:48:53 CET 2022

Dobrý den, nevíte někdo jestli funguje eshop Hofman elektro?
https://www.elektro-hofman.cz

Před 14 dny jsem si u nich objednal nějaké věci a dosud nic nepřišlo, na
mail mi neodpověděli a ani se tam nemohu dovolat. Teda o nic mi nejde,
mám to objednané na dobírku a můžu to objednat jinde, ale tak už mě
napadá, jestli ten eshop jen nemá sbírat data od lidí. Jak jsem vyplnil
údaje pro doručení, hned mi přišlo vygenerované přihlašovací jméno a
heslo do jejich eshopu, aniž bych to chtěl.

Anděl