ot: libreOffice Calc - srovnani tabulky podle hodnoty prvniho sloupce ?

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Červen 29 07:55:41 CEST 2022

Myslim, ze nemusite ten sloupec oznacovat. Ja kliknu do bunky ve
sloupci, podle ktereho chci radit, nic neoznacuju a dam radit. On vi, ze
chcete radit vse.

Martin Hanek