ot: libreOffice Calc - srovnani tabulky podle hodnoty prvniho sloupce ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Červen 29 07:11:05 CEST 2022

diky, to je ono.
upresnim, ze se to po uznaceni dat/sloupce podle ktereho se ma tridit
zepta, jestli rozsirit vyber na bunky vedle, kde po setrideni zustanou
data co nalezi spravne vedle prvni bunky.
sakra, jsem se do toho nejak zamotal :-)
jeste jednou diky.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65