FV - ekonomika - bylo par postrehu ze skoleni

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Červen 28 07:43:41 CEST 2022

Poprosim _realnych prevadzkovatelov_ FV s virtualnou bateriou o informacie
zo ich zmluv:

- nazov dodavatela energie
- ako presne mate definovane obdobie, pocas ktoreho sa odbery a dodavky
vycisla a nuluju
( poprosim slova zo zmluvy, nie podla pocitu )
- ako upravuje zmluva definiciu a zmenu  zuctovacieho obdobia

Dodo

po 27. 6. 2022 o 20:58 Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com> napísal(a):