FV - ekonomika - bylo par postrehu ze skoleni

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Červen 27 20:58:23 CEST 2022

Asi se zeptám blbě, ale myslíte že rozumný přístup je využití virtuální
baterie? Například? Dyť je to zase nesmysl.
Když jí budou chtít všichni tak to nepůjde. Víte proč? Protože ta baterka
neexistuje. Je jen virtuální.
A je mi naprosto jasné, jak to dopadne za pár let.
Už je vás moc, musíme zdražit. A to tak, že sice virtuální baterie možná
bude, ale nevyplatí se jí provozovat ze strany zákazníka.
Co s energiií v den jako je dnes? A kde jí brát v zimě, když bude všude
mrak a ponuro?

Bez
virů. www.avast.com
<#m_-6763402681185906148_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

po 27. 6. 2022 v 20:49 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>