FV - ekonomika - bylo par postrehu ze skoleni

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červen 27 19:40:30 CEST 2022

Aha, tak pak ano. Vy jste mluvil o malém jednoúčelovém soláru.
Ty vlastní solární panely jsou už dnes skutečně celkem levné. Tak když
se člověk obejde bez
elektriky pro zbytek domu (tedy bez drahého měniče) a hlavně bez
elektrické akumulace,
tak potom to celkem vychází.
Jen předpokládám nelze brát celoroční náhradu energie. V létě to jistě
bojler snadno
nahřeje, v zimě to asi bude slabší.

Ono se to slušně pozná i na plynu. Já mám v létě spotřebu kolem
0.25m3/den, v zimě přes
0.5m3/den.

PL