Re: soláry a solární ohřev vody

Standa Palas stpalas na volny.cz
Pondělí Červen 27 16:54:09 CEST 2022

  To by asi šlo. Akorát ty termostatické ventily po pár letech rády
zarůstají vodním kamenem. Určitě tam není skoro nulová pravděpodobnost
ale pokud máte tvrdší vodu, tak skoro jistota. Ale hlavně se mně zatím
nechtělo rozbíjet koupelnu kvůli tahání nové trubky k pračce. Nechávám
to na "až bude čas". A toho je furt málo.
Koupelna bude chtít stejně časem větší rekonstrukci, tak pak to tam dám.

S.P.

>>> Král