Re: OT: soláry a solární ohřev vody

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Pondělí Červen 6 08:50:13 CEST 2022

Co se týče ohřevu TUV tak za mě bych doporučil FVE. Než řešit nějaké
nemrznoucí kapaliny, odvzdušňování atd dáte si na střechu jen pár panelů a
dolů vede jen kabel. Já to přes wattrouter cpu do TUV a akumulační nádrže a
od března do října máme TUV ve dvojitých uvozovkách zadarmo :-)

HP

ne 5. 6. 2022 v 11:13 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>