Re: soláry a solární ohřev vody

Standa Palas stpalas na volny.cz
Pondělí Červen 27 16:14:08 CEST 2022

Dobrý den.
Před časem jsem se po tom také pídil protože jsem si na střechu dal
soláry a půl roku mám vodu zadarmo.
Kdysi se dělaly pračky se vstupem na teplou vodu ale už nejdou sehnat.
Ale dělají se termostatické směšovací ventily které by se daly před
pračku a podle nastavení by pouštěly teplou vodu do pračky. Ale musela
by manželka nastavovat teplotu na dvou místech - na tom směšovači a pak
na pračce. Nakonec jsem si teplou vodu z kolektorů pustil akorát do
myčky. Už to tak mám asi patnáct let a nádobí ani myčce to zdá se nevadí.

S.P.