FV - par postrehu ze skoleni

Sobota Červen 25 16:29:32 CEST 2022

To pocitani je za rok prubezne? Tzn. ze kdyz se mi to vynuluje napodzim,
muzu pres zimu z "baterie" odebirat co tam nemam a pak to tam v lete
doplnit a dalsi podzim se to zapocte? Jinak by to asi nedavalo smysl ale
u nas neni nemozne nic...
Ne, ze bych po tom touzil, ono to stejne muze fungovat jen do doby, nez
se to vic rozsiri a dokud je z ceho vyrabet elektrinu klasicky ;-)