FV - par postrehu ze skoleni

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Červen 25 15:21:10 CEST 2022

nezapomeli mi to rict :-) urcite jsem to zjednodusil, o tom zadna. jen
jsem chtel naznacit zakladni princip, ze jde o urcitou vyhodnost az od
dostatecneho mnozstvi prebytku a tomu nasledne odpovidajici pokryti
vlasni spotreby v zime. + to vynulovani jednou rocne.
najit podrobnosti a vypoctove modely vyhodnosti neni asi nic sloziteho,
ale me se netykaji.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65