FV - par postrehu ze skoleni

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Červen 25 14:12:45 CEST 2022

zatim jen vyslali signal a nic konkretniho se nedeje :-)
dale jeste postreh z praxe, tedy od kamarada co se se svoji
elektrofirmou v urcite geograficke oblasti pohybuje. uz ted jsou
prakticke problemy s pripojenim. takze sny politiku jsou hodne mimo
realitu(kupodivu), pokud je nenapadne nejake "chytre" reseni. napadaji
me opevovane "smart site", kde proste budou na dalku sikanovat ostatni
ku prospechu ostatnich s FV.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65