FV - par postrehu ze skoleni

Sobota Červen 25 13:47:27 CEST 2022

Ještě bych se zeptal, jestli to na tom školení taky nezmínili. Těsně
před volbama někdo z nové vlády řekl, že chtějí na střechy dostat 200000
FVE a že musí 1. zjednodušit podmínky pro povolení FVE 2. umožnit lidem,
aby tu elektriku mohli taky prodávat. Tedy pokud to dobře chápu, chtějí
u služby virtuální baterie, aby ČEZ tu zbylou nevybranou energii
proplatil? Protože pak teprv by dávalo smysl mít na střeše víc panelů,
než kolik toho spotřebuju.

Teď byla nějaká novela energetického zákona a o solárech tam nebylo
vůbec nic. Vláda chce nějakým způsobem (?) dostat ČEZ pod kontrolu, ale
prý to bude trvat dva roky. Nový energetický zákon taky nebude tak hned,
možná taky někdy za ty dva roky.

Anděl