Re: Hybridní měnič na síť

Nesvacil Jiri nesvacil na posys.eu
Pátek Červen 24 14:44:30 CEST 2022

Zdravím,

ještě k tomu 3/ kombinované měniče, že potřebují akumulátor.

Tyto měniče v případě nízkého soláru doplňují ze sítě přes DC/AC obvod.
Nejsou(nemusí) být tak hloupé, že dobíjí akumulátor a DC/AC měnič jede
rovnou z akumulátoru. Předpokládám(doufám), že zde je transformátor z
230V na 48V DC dostatečně silný, že tam ten akumulátor skoro nefiguruje
při doplňování ze sítě.

Jednoduché zapojení, že ze soláru dobíjím aku a z aku mě jde DC/AC měnič
na 230V s tím, že mi 230V pouze dobíjí akumulátor je hloupé řešení.

Jirka