Ponekud zoufaly dotaz

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červen 23 18:08:25 CEST 2022

[preposielam]

Ahoj,

Apropos jeden revizak mi rekl, ze (prekvapive) podobne jevy se nedaji dost
dobre merit...

Ked som zacinal svoju karieru v praxi, tak na podobne veci sa robili
speci-krabicky, ktore merali kV a reagovali na jednotky ns. Skuste sa
spytat v nejakej firme, ktora robi do HDO. Mozno Vam nejaku zapozicaju. Nie
je to po hw-stranke az taka veda, ale bez FPGA sa nezaobidete. To je len
tak poznamka pomimo temy. Ku vypadavajucemu isticu, bud je nacate nejake
zariadenie pripojene na okruh istica, alebo je nacaty istic. Alebo ako
hovorite, treba podotahovat srobiky... Ale to na Cu-rozvodoch nie je
relevantne.

A.