Re: Hybridní měnič na síť

Standa Palas stpalas na volny.cz
Středa Červen 22 23:14:10 CEST 2022

No to asi jo. Omlouvám se.  Na 7MW panelů by mi nestačila ani zahrada.
Asi se přihlásím do jiný netechnický konference.  Tam by si toho ani
nikdo nevšimnul. Nebo bych to mohl brát jako ty hifisti.
Těch 7200kW je P.M.P.O. A možná i víc. Když je bouřka a udeří tak budu
mít P.M.P.O. skoro jako Temelín.
No radši to nebudu přivolávat.

S.P.