Ceska posta fatalita

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Středa Červen 22 13:10:18 CEST 2022

Dobry den vsem

Bude veselo :-)

13.6 jsem objednaval vecicky z Aliexpresu s tim, ze prodejce to musi
poslat na adresu naseho sberace, ktery to pak posila vse najednou DHL.

On ze OK, ale ze Alixpress  musi mit vyplnenou delivery mou adresu z EU.

Pred tydnem dosel email z celniho, pisu jim, ze o nicem nevim at mi
poslou sken kdo,co a za kolik.

NIC, ignorace. Pry mam vyplnit formular. To jsem neudelal, nebot za
kristalovou kouli chteji prodejci 10 tisic :-)))

Zbozi do Ciny sberaci dorazilo v poradku.

No a dnes posta chce emailem  po me 900Kc.

Pisu jim ze nevim wo co go at mi napisou od koho, za kolik a co. Pry to
nemohou sdelovat, neuvedl jsem jim kontakt do toho jejich formulare.

Telefonicky me ta jejich samoblusha posle rovnou do haje at zmacknu
cokoliv nebo smeruje na vyplneni formulare.

Ztravil jsem dalsi dve hodiny drahocenneho casu hledanim co by to mohlo
byt a bingo, vite za co je 900kc ?

Za prazdnou obalku s cenovkou 60USD, nebot cinan to dle aliexpress rules
pry musel takto poslat :-)

Unbeliavable.

Takze jsem to odmitl, uvidime co se bude dit.

Uz to nekdo zazil nebo jsem zase prvni :-) ?

LK