Zase tlak v pneu

ok2mtm ok2mtm na seznam.cz
Úterý Červen 21 21:51:50 CEST 2022

Jinak pro malý průpich stačí i zašroubovat vrut.
Tomáš OK2MTM

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindrich
Fucik
Sent: Tuesday, June 21, 2022 3:38 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Zase tlak v pneu

Podobná zkušenost. Já někde chytil šroubek tak šikovně, že docela těsnil.
Kontrolka se rozsvítila nejprve každých cca 100 km. Prostým okem žádná změna
na pneumatice. Na benzínkovém manometru scházelo 0,5 bar, tak jsem je
dofoukl a jel zase dál. Pak to klesalo a když jsem se dostal k 70 km mezi
foukáním, tak jsem se zastavil v pneuservisu.
Jinak já mám v autě dojezdovou rezervu, takovou tu, co je do 90 km/h. Stojí
to podobně jako opravná sada. Mám z toho lepší pocit.

---------- Původní e-mail ----------