Zase tlak v pneu

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Úterý Červen 21 15:38:20 CEST 2022

Podobná zkušenost. Já někde chytil šroubek tak šikovně, že docela těsnil. Kontrolka se rozsvítila nejprve každých cca 100 km. Prostým okem žádná změna na pneumatice. Na benzínkovém manometru scházelo 0,5 bar, tak jsem je dofoukl a jel zase dál. Pak to klesalo a když jsem se dostal k 70 km mezi foukáním, tak jsem se zastavil v pneuservisu.
Jinak já mám v autě dojezdovou rezervu, takovou tu, co je do 90 km/h. Stojí to podobně jako opravná sada. Mám z toho lepší pocit.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Tomáš Hamouz <konfery.tomas.hamouz na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 21. 6. 2022 13:00:47
Předmět: Re: Zase tlak v pneu

U druhého auta (Peugeot 308) je zřejmě totéž (nenabízí jednotlivé tlaky,
jen varuje že je něco špatně) a když jsem najel na vrut, tak po
vydání varování jsem už k pumpě za 2km dojel po ráfku. Kupodivu po
napumpování jsem doskákal po cca 20-30km skocích od pumpy k pumpě domů a pak do
servisu, aniž to uteklo fatálně (přes noc ano, ale s tím jsem počítal).
Holt moderní auto bez rezervy :-((