Zase tlak v pneu

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Červen 21 15:29:10 CEST 2022

mel bych dotaz. myslite ze to lepidlo v sade prezije zimu ? tedy pokud
je sada v aute a promrzne, bude potom jeste fungovat ? i kdyz mam normal
rezervu i 12V/kompresor v aute, tak ji sebou vozim. jednou za cerstva
jsem ji pouzil doma na nejake jine kolo, ale po zimne uz to nikdy nebylo
potreba. jo a ta "vyvrtka" z levne sady je jako z vosku :-)
tomik.

--
AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65