Zase tlak v pneu

Úterý Červen 21 15:21:46 CEST 2022

út 21. 6. 2022 v 14:32 odesílatel Jiri Foldyna <jiri.f na foldynovi.cz> napsal:

> Pneuservisák mi řekl, že pokud nejsem s autem v úplné prdeli, je lepší
> zavolat asistenci. Po implementaci opravné sady se údajně mění cca dvě
> třetiny pneumatik (zkusil jsem to jednou a kolo se nepodařilo vyvážit v
> žádném ze tří servisů, kde jsem to zkoušel - stálo mě to 7 tKč za dvě
> nové gumy). Prý se ten bordel v pneumatice rozlije nějak nerovnoměrně či
> co.

Jo, tahle opravná sada, co vyplní pneumatiku nějakým blátem...

Já jsem koupil tohleto (nebo podobné), stojí to pár korun a jednu až tři
díry s tím zalepíte. Jen je potřeba počítat s tím, že když na tu díru
aplikujete lepidlo, ucházející vzduch ho na vás plive :-)

https://www.alza.cz/auto/opravna-sada-na-bezdusove-pneu-d5155170.htm

(Musíte ovšem vědět, kde ta díra je.)

P.K.