Re: Hybridní měnič na síť

Nesvacil Jiri nesvacil na posys.eu
Úterý Červen 21 08:37:30 CEST 2022

Díky za info.

Můžeš se podělit, jak to je s údaji měniče, neuvažuji gird, ale solár
přes měnič dává 230V a je zálohován sítí a dále zálohován aku. Měnič
tedy jede pořád jako chytrá UPS.

V údajích toho měniče Axperty jsem našel 55W vlastní spotřebu a 93%
účinnost. Ta účinnost je asi v nejlepším bodě a bude spíš 80% při jiné
zátěži ?

Zvládne přes to jet lednice nebo klimatizace ? Dle údajů se zátěží
kompresorem se doporučuje 20x větší výkon měniče. Neboli tam
klimatizaci, lednici, tepelné čerpadlo, atp. přes to nezapojím. Nebo
pokud zapojím tak se to na chvilku přepne na síť při velké zátěži nebo
to shoří ?

Pokud v těch měničích je bypass na přepnutí do sítě při velké zátěži,
jak je to se zařízením za tím ? Jak co vydrží ? Pokud to je rychlé
přepnutí, tak to TV,PC,... ani nepoznají, protože tam je usměrňovač čili
jak se vlní síť je skoro jedno, ale pokud tam je velká pauza, tak to
musí odcházet, ta elektronika na to není stavěná.

Jirka