Re: Hybridní měnič na síť

Standa Palas stpalas na volny.cz
Pondělí Červen 20 19:21:53 CEST 2022

Ne. S 230V dělám denně a ránu jsem chytil už mockrát.
Nemám ani tak strach z toho, že bych dostal ránu ale spíš z problémů s
DC napětím. Musíte na to mít speciální jističe, nebo pojistky a rádo to
chytá oblouk.
Navíc to ještě nemám dost zažitý a mám k tomu respekt.Když jsem začínal
před 30 lety, tak jsem taky měl k 230V větší respekt než dnes.
Každý kdo dělá kolem fotovoltaiky Vám potvrdí, že z hlediska svodů,
poruchovosti a spínání je DC napětí mnohem problematičtější než AC.

S.P.