Re: Hybridní měnič na síť

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pondělí Červen 20 23:01:05 CEST 2022

Mikroměnič musí mít ale hlášený protože bude mít přetoky. UPSku ne.
Pokud neumíte nakupovat v číně z EU, tak tady s vysokohorskou přirážkou.
Všechno jsou to měniče SOROTEC. V číně to chodí tak. Zadáte výrobu a
když nechcete platit všecky formy a nástroje, tak jim podepíšete že si
to můžou vyrábět taky.

Tohle jsou sice hybridní, ale UPSky.
https://hadex.cz/hledat/?search=hybridn%C3%AD