Re: Hybridní měnič na síť

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červen 19 22:34:17 CEST 2022

No já bych to právě nejraději vůbec nikomu nic nehlásil.
Od nikoho nic nechci.
Jen si nejsem jistý, jestli je měnič dost chytrý a rychlý na to, aby ven
neposlal opravdu nic.

Mimochodem se mi docela líbí ten měnič, co tady dneska šel v odkaze
https://shop.iftech.cz/solarni-menice/3243-solarni-hybridni-menic-sunways-sth-10ktl-ht.html
Má někdo vůči němu nějaké výhrady, které mě jako laika nenapadnou?

Bydlím v řadovce. Všichni máme elektroměry vevnitř. Ale barák ob několik
domů vedle
má na střeše docela velký solár.
Tak půjdu vyšpiónovat, jestli mají venku antoníčka. Ti to dělali kvůli
penězům z produkce,
majitelce to koupil syn jako přilepšení k důchodu (nedávno bohužel
zemřela, fajn ženská).

PL