Re: soláry a solární ohřev vody

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červen 19 22:22:57 CEST 2022

Přesně to mě baví.
Nejsem člověk, kterého těší něco mít. Mě těší něco umět udělat.
Takže i horší řešení, ale udělané s nějakou invencí a "jinak" mi udělá
větší radost, než něco na klíč.

Když jsme v konferenci HW: mám mnohem větší radost když umím vyrobit
slušný tišťák vlastníma rukama,
než mít dokonalý tišťák, který mi vyrobí Číňan.
A proto taky třeba jezdím na kole a ne na elektrokole atd.

PL