RE: Hybridní měnič na síť

Pavel Urbančík hw na itherm.cz
Neděle Červen 19 21:44:30 CEST 2022

Po velkém skoku spotřeby po instalaci FV byl nahrazen eletroměr za 4Q, až
bude světlo, tak se můžu zajít podívat na typ.

Už při instalaci ukazoval 3kWh dodávky a za cca 3 roky se to nikam nepohnulo
i když mám hybrid a v zimě relativně dost často jede přifázovaný.
Měnič Studer. ...

Zajímavé například je, že v předávacím protokolu z montáže je jen info o
výchozí hodnotě spotřeby, ale ne dodávky. Tzn netuším jak by se to řešilo v
případě problému...

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of AZe
Sent: neděle 19. června 2022 21:34
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Hybridní měnič na síť

No to je ten problém, on, aniž měl FVE, tam v novostavbě má 4Q elektroměr,
ZE 314 ZPA.
https://www.egd.cz/sites/default/files/2019-03/Manu%C3%A1l%20k%20elektrom%C4
%9Bru%20ZPA_ZE%20314_D0_B1B022_081_2T_final.pdf
aze

Spíš by mě u přetoků zajímalo, pokud není čtyřkvadrantový elektroměr,
dokáže to někdo zjistit? Není to jen (byť široce rozšířené) strašení?

Anděl