Re: soláry a solární ohřev vody

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Neděle Červen 19 19:48:35 CEST 2022

Jete napr. zmrzlinu, pouzivate elektronicke cigarety ?
Mozno obsahuju to strasne svinstvo :-)

Pozrite si, na co sa pouziva hlavna zlozka solarnych kvapalin, kam sa
pridava...
:-)

https://sk.m.wikipedia.org/wiki/Prop%C3%A1n-1,2-diol

S nebezpecnostou by som to celkom neprehanal.
Aj dihydrogenoxid je nebezpecna chemicka latka, ktora zabija ludi vo
vsetkych svojich skupenstvach uz storocia a ludia ju "stale bezhlavo
pouzivaju"...

Dodo

Dňa ne 19. 6. 2022, 19:12 Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com> napísal(a):